loading...
مثبت خنده

امیر حسین بازدید : 19 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)

امروز صبح اومدم دکمه‌ی پیرهنمو ببندم، دکمه‌ش افتاد!
اومدم کیفم رو بردارم، دسته‌ش دراومد!
اومدم در اتاق رو ببندم، دستگیره‌ی در از جا کنده شد افتاد!!
یعنی از ظهر تا حالا می‌خوام بشاشم، می‌ترسم!!!{#37}

 

داداشم وقتی با من حرف میزنه صداش شبیه داریوشه وقتی با دوس دخترش حرف میزنه شبیه محسن یگانه....
ثبات شخصیت رو لــــــــــِه کرده!!{#4}

 

 

 

عاغا شما این فیلم تولدی دیگرو دیدین؟!این زنه ک رفته جراحی پلاستیک کرده,فقط رنگ چشمش عوض نشده!قدش بلند تر شده,لاغر تر شده,صداش عوض شده, دهنش گشاد بود,تنگ شده!
خلاصه ک تصمیم گرفتم برم جراحی کنم,خدا رو چه دیدی؟شاید ماهم سلنا شدیم برگشتیم,والللا!با این فیلمای تخیلی شون!{#8}

 

يـارو 25 کـيـلو گرم فـقـط ریـش و سـیـبـیـل داره... زيـر عکـسـش کـامـنـت گذاشتم خیلی نایسی داداش
برام نوشته misi asisam
خاک توسرش با اون سیبیلاش کم مونده ساپورت بپوشه!!! ^_~ خنده

 

 

یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام یهو داد بزنم:
"به افتخار دوس دحتر ای داماد "! 

 

 

قانون اول نيوتن در كارتون:
تا وقتي شخصيتي كه در هواست(مثل اين كارتونايي كه يارو از دره ميفته همونجوري رو هواست)به پايين نگاه نكند نيروي جاذبه به كار نخواهد افتاد:/

 


 

تو خونه ما هر وقت می ریم حمام،در حماممون صدا میده.من امروز رفتم حمام داشتم لباس می پوشیدم که احساس کردم یکی در زد.
من:/کِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــیه؟کـــــــــــــــــــــــــــــیه؟
وقتی از حمام رفتم بیرون دیدم فرشی نمونده برامون.آخه این دره صدا کرده بود من فکر کرده بودم کسی کارم داره!!!!

 

 

بچه ها یه چیزی!
چن وقتیه کرم حلزون تبلیغ نمیشه!
نگران حلزون ها شدم !
نکنه اتفاقی براشون افتاده!!!!(^ـــ^)

 

روزاي خوبم مياد ...
فقط داديم چين برامون بسازه ارزون در بياد

 



برچسب ها جوک , خنده , داماد , جوک عروسی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shast pa pashmaloo در تاریخ 1392/04/27 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

:-}شکلکjaleb boob erfan
پاسخ : چاکر شست پا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن کدام است؟
    بهترین تیم فوتبال کدام است؟
    کیفیت مطالب را در چه سطحی توصیف میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 899